09-06-2022
Collega uitgelicht: Marjo Caessens - van Spyk
Categorie | News |
Tags | Team |
![]() |
Marjo maakt al 12 jaar deel uit van het team van Square. Ze is 36 jaar oud en woont samen met haar man en 2 kinderen in Herten. Veel van haar vrije tijd besteedt ze samen met haar gezin. Dit is voor haar echt genieten. Maar daarnaast houdt Marjo ook van lezen, wandelen en het maken van fotoboeken. “Het bundelen van mooie momenten in één boek”, noemt Marjo het zelf. |
Ze is destijds binnengekomen als ondersteuning op de salesafdeling en zit inmiddels helemaal op haar plek als Klantmanager. Een rol waarin ze nauw contact heeft met de klanten. Als men het heeft over doorgroeimogelijkheden weet Marjo er alles van. “Alle kennis over de producten die ik tijdens mijn eerdere functies heb opgedaan kan ik nu toepassen tijdens gesprekken met de klant.” En met die kennis zorgt Marjo ervoor dat projecten goed verlopen en de wens van de klant altijd centraal staat. |
|
Waar Marjo energie van krijgt? Meedenken, oplossingen passend maken, resultaat boeken én dit daadwerkelijk laten zien aan de klant. “Waar ik in het begin alleen een ondersteunende rol had tijdens productsessies met onze klanten, presenteer ik hedendaags zelf voor een groep mensen het product en vertel ik wat we voor ze bereikt hebben. Daar krijg ik een kick van.” Samen met haar collega’s dingen bereiken, dat is waar Marjo elke dag weer opnieuw voor gaat. Dat zien de collega’s bij Square ook in haar terug. Marjo wordt omschreven als een echte teamplayer, iemand die niet snel opgeeft én altijd in is voor een praatje! |
|
Kijkend naar de toekomst ziet Marjo dat het informatielandschap veel beweegt. Met BIBIS is Square al ruim 35 jaar een vaste speler voor de fysieke bibliotheek. Samen met de informatiespecialisten zorgen ze ervoor dat boeken, tijdschriften, documenten en online artikelen goed beschikbaar worden in een organisatie. “Het is toch geweldig dat mensen na al die jaren nog steeds eenvoudig hun relevante informatie kunnen terugvinden.” Square heeft altijd meegespeeld met de ontwikkeling in de markt. Een mooi voorbeeld hiervan is de introductie van XPOSI in 2016. “Ik wil graag met de klanten in gesprek blijven om onze oplossingen aan te laten sluiten op de behoefte in de markt. Zo wil ik onze oplossingen laten groeien en hopelijk ook meer nieuwe klanten mee bedienen”, sluit Marjo af. |