Praktijk
Square Nieuw ISO Nieuws Square Nieuw XPOSI en nieuwe Rechtsorde Portaal Square Nieuw Schakelaars in LMS Square Square gaat verhuizen Support Ontdubbelen in Excel Casus ‘Zoeken naar de juiste informatie is ook een skill’ Support Tijdschriften inboeken en mailen Casus ‘Je kunt gewoon gebruik van ons maken, ook al zijn we er niet altijd’ Partner Interview Rechtsorde en Square mbt XPOSI Support Lijsten genereren ipv exporteren Roadmap Volgende stap op de Roadmap Support Toelichting SLA Casus ‘De catalogus is één centraal vertrekpunt voor iedere zoekopdracht’ Tips & Tricks Verplaatsen van persoonsgegevens Nieuws Terugkoppeling klantsessies Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 2 Casus ‘Mag ik het ook digitaal?’ Security Datalek in het nieuws Tips & Tricks Bepaal in BIBIS LMS zelf de velden per exemplaartype Nieuws De XPOSI SHOP is live! Casus Nieuws van buiten naar binnen halen Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 1 Tips & Tricks Heb zelf de controle op wat wel en niet gedeeld wordt! Nieuws XPOSI Boeken beschikbaar via Rechtsorde Portaal Casus "Één juridisch kenniscentrum voor onze leden" Praktijk SLA in de praktijk Tips & Tricks Geavanceerd zoeken in XPOSI Nieuws Boeken bestellen in XPOSI Shop Nieuws Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten Nieuws Square Information Solutions uit Roermond treedt toe tot Total Specific Solutions Nieuws Houthoff Buruma bibliotheek gekoppeld aan Jongbloed.nl Casus De digitale bibliotheek van Van Doorne Nieuws Paris en Den Hollander sluiten aan bij XPOSI Digital Library Nieuws Square ISO 9001 en 27001 gecertificeerd

Boeken bestellen in XPOSI Shop

Zoals je kunt zien in onze Customer Commitments, zijn wij voornemend om de SHOP uiterlijk 1 april te lanceren. En nee, dit is echt geen flauwe 1 april grap. Echter voor degene die nog niet kunnen wachten op de SHOP; Dit hoeft ook niet! Sinds 1 december 2020 zijn we al als zijnde proef live gegaan met onze zogenaamde ‘bestelservice’. Na een proefrondje ging dit dusdanig goed, dat we besloten hebben deze al open te stellen aan al onze klanten. Wat houdt dit in?

Omdat de Shop fysiek nog niet aanwezig is, hebben we besloten in elk geval al een proces in te richten waarbij we klanten toch al kunnen bedienen. Boeken kunnen al besteld worden door een verzoek in te dienen via ons support portal. Samen met onze partners hebben we ook al aan de achterzijde een integratie met Centraal Boekhuis gemaakt, voor de afwikkeling van de boekbestellingen. Wil je weten welke boeken we hebben in onze SHOP, kijk dan gauw op onze SHOP lijst. Dit is een samengestelde lijst met boeken van meerdere uitgevers. Let wel op, prijzen kunnen nog wat aan veranderingen onderhevig zijn.

Wat gebeurd er dan als je een boek besteld via onze support? We zullen automatisch contact met je opnemen. We hebben een zeer korte en directe lijn met de uitgevers, en kunnen je via dit ticket over alles hoogte houden.