28-01-2021
Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten
Begin januari hebben al onze klanten onze nieuwe gestandaardiseerde service level agreement (SLA) ontvangen.
Hierin staan duidelijke afspraken over onze dienstverlening en beschikbaarheid van de SAAS applicaties. Middels deze SLA is duidelijk wat je van ons kunt verwachten.
Categorie | Nieuws |
Tags | Nieuws, SLA, Support, Customer care |
Onze Support Portal speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van onze klanten met support vragen en bugs. Daarnaast zijn we via het portaal beschikbaar voor vragen, suggesties en change requests. Door meldingen via het portal in te dienen, wordt de melding efficiënt in behandeling genomen door ons customer care team en kan de status en afhandeling van het ticket gevolgd worden. Gedurende het jaar gaan we ook terugkoppelen aan jullie over hoe wij onze afspraken nakomen en wat we eraan doen om dit te verbeteren.
Heb je nog vragen over de SLA? Neem dan contact met Marjo Caessens via mvanspyk@square.nl.