Praktijk
Partner Nieuw Interview Rechtsorde en Square mbt XPOSI Roadmap Volgende stap op de Roadmap Support Toelichting SLA Casus ‘De catalogus is één centraal vertrekpunt voor iedere zoekopdracht’ Tips & Tricks Verplaatsen van persoonsgegevens Nieuws Terugkoppeling klantsessies Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 2 Casus ‘Mag ik het ook digitaal?’ Security Datalek in het nieuws Tips & Tricks Bepaal in BIBIS LMS zelf de velden per exemplaartype Nieuws De XPOSI SHOP is live! Casus Nieuws van buiten naar binnen halen Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 1 Tips & Tricks Heb zelf de controle op wat wel en niet gedeeld wordt! Nieuws XPOSI Boeken beschikbaar via Rechtsorde Portaal Casus "Één juridisch kenniscentrum voor onze leden" Praktijk SLA in de praktijk Tips & Tricks Geavanceerd zoeken in XPOSI Nieuws Boeken bestellen in XPOSI Shop Nieuws Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten Nieuws Square Information Solutions uit Roermond treedt toe tot Total Specific Solutions Nieuws Houthoff Buruma bibliotheek gekoppeld aan Jongbloed.nl Casus De digitale bibliotheek van Van Doorne Nieuws Paris en Den Hollander sluiten aan bij XPOSI Digital Library Nieuws Square ISO 9001 en 27001 gecertificeerd

Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten

Begin januari hebben al onze klanten onze nieuwe gestandaardiseerde service level agreement (SLA) ontvangen.

Hierin staan duidelijke afspraken over onze dienstverlening en beschikbaarheid van de SAAS applicaties. Middels deze SLA is duidelijk wat je van ons kunt verwachten.

Onze Support Portal speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van onze klanten met support vragen en bugs. Daarnaast zijn we via het portaal beschikbaar voor vragen, suggesties en change requests. Door meldingen via het portal in te dienen, wordt de melding efficiënt in behandeling genomen door ons customer care team en kan de status en afhandeling van het ticket gevolgd worden. Gedurende het jaar gaan we ook terugkoppelen aan jullie over hoe wij onze afspraken nakomen en wat we eraan doen om dit te verbeteren.

Heb je nog vragen over de SLA? Neem dan contact met Marjo Caessens via mvanspyk@square.nl.