Praktijk
News Roadmap Square 2023 Casus In gesprek met Schoups News Livegang Hybrid Library News Oplossen en voorkomen security issues News Nieuwe SSO-koppeling News Hybrid Library News De krachtige basis van een bibliotheeksysteem News Square Roadmap 2023 Team Collega uitgelicht: Mitch de Peffer Casus Efficienter uitleenproces dankzij de selfcheck-app News Wat zijn SLA-rapportages en waarom sturen wij deze uit? Casus Boeken zijn eenvoudig en snel vindbaar en je hebt ze altijd bij de hand News Hybride Bibliotheek Team Collega uitgelicht: Marjo Caessens Support Customer Care Support Alert bedrijfsprocessen News Terugblik productsessie XPOSI Support Nieuwe helpdeskprocedure News Collega aan het woord: Ruud Limbeck Support Aanpassen BIBIScode Square ISO Nieuws Square XPOSI en nieuwe Rechtsorde Portaal Support Schakelaars in LMS Square Square gaat verhuizen Support Ontdubbelen in Excel Casus ‘Zoeken naar de juiste informatie is ook een skill’ Support Tijdschriften inboeken en mailen Casus ‘Je kunt gewoon gebruik van ons maken, ook al zijn we er niet altijd’ Partner Interview Rechtsorde en Square mbt XPOSI Support Lijsten genereren ipv exporteren Roadmap Volgende stap op de Roadmap Support Toelichting SLA Casus ‘De catalogus is één centraal vertrekpunt voor iedere zoekopdracht’ Tips & Tricks Verplaatsen van persoonsgegevens Nieuws Terugkoppeling klantsessies Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 2 Casus ‘Mag ik het ook digitaal?’ Security Datalek in het nieuws Tips & Tricks Bepaal in BIBIS LMS zelf de velden per exemplaartype Nieuws De XPOSI SHOP is live! Casus Nieuws van buiten naar binnen halen Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 1 Tips & Tricks Heb zelf de controle op wat wel en niet gedeeld wordt! Nieuws XPOSI Boeken beschikbaar via Rechtsorde Portaal Casus "Één juridisch kenniscentrum voor onze leden" Praktijk SLA in de praktijk Tips & Tricks Geavanceerd zoeken in XPOSI Nieuws Boeken bestellen in XPOSI Shop Nieuws Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten Nieuws Square Information Solutions uit Roermond treedt toe tot Total Specific Solutions Nieuws Houthoff Buruma bibliotheek gekoppeld aan Jongbloed.nl Casus De digitale bibliotheek van Van Doorne Nieuws Paris en Den Hollander sluiten aan bij XPOSI Digital Library Nieuws Square ISO 9001 en 27001 gecertificeerd

Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten

Begin januari hebben al onze klanten onze nieuwe gestandaardiseerde service level agreement (SLA) ontvangen.

Hierin staan duidelijke afspraken over onze dienstverlening en beschikbaarheid van de SAAS applicaties. Middels deze SLA is duidelijk wat je van ons kunt verwachten.

Onze Support Portal speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van onze klanten met support vragen en bugs. Daarnaast zijn we via het portaal beschikbaar voor vragen, suggesties en change requests. Door meldingen via het portal in te dienen, wordt de melding efficiënt in behandeling genomen door ons customer care team en kan de status en afhandeling van het ticket gevolgd worden. Gedurende het jaar gaan we ook terugkoppelen aan jullie over hoe wij onze afspraken nakomen en wat we eraan doen om dit te verbeteren.

Heb je nog vragen over de SLA? Neem dan contact met Marjo Caessens via mvanspyk@square.nl.