Praktijk
News Klanttevredenheids-onderzoek News Roadmap Square 2023 Casus In gesprek met Schoups News Livegang Hybrid Library News Oplossen en voorkomen security issues News Nieuwe SSO-koppeling News Hybrid Library News De krachtige basis van een bibliotheeksysteem News Square Roadmap 2023 Team Collega uitgelicht: Mitch de Peffer Casus Efficienter uitleenproces dankzij de selfcheck-app News Wat zijn SLA-rapportages en waarom sturen wij deze uit? Casus Boeken zijn eenvoudig en snel vindbaar en je hebt ze altijd bij de hand News Hybride Bibliotheek Team Collega uitgelicht: Marjo Caessens Support Customer Care Support Alert bedrijfsprocessen News Terugblik productsessie XPOSI Support Nieuwe helpdeskprocedure News Collega aan het woord: Ruud Limbeck Support Aanpassen BIBIScode Square ISO Nieuws Square XPOSI en nieuwe Rechtsorde Portaal Support Schakelaars in LMS Square Square gaat verhuizen Support Ontdubbelen in Excel Casus ‘Zoeken naar de juiste informatie is ook een skill’ Support Tijdschriften inboeken en mailen Casus ‘Je kunt gewoon gebruik van ons maken, ook al zijn we er niet altijd’ Partner Interview Rechtsorde en Square mbt XPOSI Support Lijsten genereren ipv exporteren Roadmap Volgende stap op de Roadmap Support Toelichting SLA Casus ‘De catalogus is één centraal vertrekpunt voor iedere zoekopdracht’ Tips & Tricks Verplaatsen van persoonsgegevens Nieuws Terugkoppeling klantsessies Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 2 Casus ‘Mag ik het ook digitaal?’ Security Datalek in het nieuws Tips & Tricks Bepaal in BIBIS LMS zelf de velden per exemplaartype Nieuws De XPOSI SHOP is live! Casus Nieuws van buiten naar binnen halen Tips & Tricks Het werken met Excel icm BIBIS-data - Deel 1 Tips & Tricks Heb zelf de controle op wat wel en niet gedeeld wordt! Nieuws XPOSI Boeken beschikbaar via Rechtsorde Portaal Casus "Één juridisch kenniscentrum voor onze leden" Praktijk SLA in de praktijk Tips & Tricks Geavanceerd zoeken in XPOSI Nieuws Boeken bestellen in XPOSI Shop Nieuws Gestandaardiseerde SLA voor alle klanten Nieuws Square Information Solutions uit Roermond treedt toe tot Total Specific Solutions Nieuws Houthoff Buruma bibliotheek gekoppeld aan Jongbloed.nl Casus De digitale bibliotheek van Van Doorne Nieuws Paris en Den Hollander sluiten aan bij XPOSI Digital Library Nieuws Square ISO 9001 en 27001 gecertificeerd

SLA in de praktijk

Lees hier wat de SLA in de praktijk voor jou en Square betekent.

Het was voor veel gebruikers in het begin even wennen om al hun hulpvragen via ons supportportal (https://www.square.nl/support) in te dienen. Inmiddels kunnen we stellen dat het systeem heel goed bij onze klanten is ingeburgerd. Naast het voor een klant overzichtelijk bij elkaar hebben staan van alle vragen en antwoorden, levert zo’n systeem natuurlijk ook heel veel aanvullende belangrijke informatie (en dus inzichten) op.

Door het toekennen van zogenaamde interne labels en componenten weten we exact waar de zwaartepunten in de supportafhandeling zitten. Dit alles leidt dan weer tot meer en betere handleidingen en zelfs soms tot een aangepaste road-map van een product. Ook op het gebied van het halen van onze SLA’s (Service Level Agreements) zijn nu nog beter meetbaar en inzichtelijker. Dus, reageren we op tijd nadat de melding is binnengekomen? En hoe lang staat een ticket open en blijven we binnen de ervoor geldende limieten? En zo nee, communiceren we dit dan naar de klanten?

Één van onze doelstellingen dit jaar is om onze klanten te informeren over deze statistieken. We zijn dan ook op de achtergrond al data aan het verzamelen. Als het zover is gaan we deze informatie uiteraard met jullie delen. Tijdens onze geplande contactmomenten kunnen we deze dan bijvoorbeeld bespreken en samen analyseren zodat we een nog betere dienstverlening kunnen aanbieden.

Tip:
Je hoeft niet te wachten…
Bij het afmelden van elk ticket krijg je de kans ons te laten weten wat er beter kon, of juist goed ging met het afhandelen van je vraag of probleem. Laat ons gerust weten of we op de goede weg zijn, of waar we nog kunnen verbeteren. Ook dát is weer een stukje statistisch inzicht waar we écht iets mee kunnen.